Monday, June 11, 2012

Πώς Garrett στρατόπεδο ιδρύθηκε το ιστορικό υπνοδωμάτια StumbleUpon μέχρι ένα χέρι έδωσε Μπραντ O'Neil


Πώς Garrett στρατόπεδο ιδρύθηκε το ιστορικό υπνοδωμάτια StumbleUpon μέχρι ένα χέρι έδωσε Μπραντ O'Neil

StumbleUpon είναι μια μηχανή ανακάλυψη (μια μορφή της μηχανής αναζήτησης στο διαδίκτυο) Βρίσκει και συνιστά ότι το περιεχόμενο ιστοσελίδων στους χρήστες ITS. Τα χαρακτηριστικά του επιτρέπουν στους χρήστες να ανακαλύψουν και ιστοσελίδες ρυθμό, φωτογραφίες και βίντεο που είναι εξατομικευμένη για τα γούστα τους π απευθύνεται χρήση peer-προμήθεια και κοινωνικής δικτύωσης αρχές.

StumbleUpon ιδρύθηκε το Νοέμβριο του 2001 από Garrett Camp, Τζεφ Σμιθ, Τζάστιν LaFrance και Eric Μπόιντ Κατά τη διάρκεια της Garrett στη μεταπτυχιακή σχολή στο Κάλγκαρι του Καναδά.

Κατασκήνωση συν-ιδρύθηκε το 2001, ενώ κάνει StumbleUpon μεταπτυχιακή εργασία στην ιστορική μητρική Καναδά. Από τότε, η company've περάσει ΣΤΗ δίκαιο μερίδιο των σκαμπανεβάσματα - Στρατόπεδο και να ήταν εκεί-μέσα από όλα.

Ουσιαστικά ΕΧΕΙ StumbleUpon εξαντληθεί ΣΤΗ υπνοδωμάτια συν-ιδρυτές »μέχρι τα τέλη του 2005, όταν ανέλαβε τα 1,5 εκατομμύρια δολάρια για χρηματοδότηση στο σπόρο και να κουνάω στο Σαν Φρανσίσκο.

Η στιγμή για αυτόν στο εταιρεία που ένιωσα πραγματικά απογειωθεί είχε: «Όταν περάσαμε το μισό εκατομμύριο (σε εγγεγραμμένους χρήστες), φάνηκε πιο πραγματική.

Η δημοτικότητα του λογισμικού Γοητευμένος Silicon Valley επενδυτή ο Brad O'Neill για να πάρει την ειδοποίηση της εταιρείας και να βοηθήσει με μια κίνηση προς Σαν Φρανσίσκο, καθώς και Φέρνοντας στο Μεταγενέστερες άντληση κεφαλαίων συνολικού ύψους $ 1,2 εκατομμύρια από άλλες άγγελος επενδυτές Ram Shriram συμπεριλαμβανομένων (Google) Μιτς Κέϊπορ (Mozilla Foundation), Πρώτος Γύρος Κεφαλαίου και Ron Conway.

Λίγο αργότερα, το 2007, πωλήθηκε στο StumbleUpon ΗΤΑΝ eBay για 75 εκατομμύρια δολάρια. Αλλά όπως και τόσες μεγάλες συγχωνεύσεων και εξαγορών, η ενσωμάτωση δεν λειτουργήσει τελικά, και το 2009 ένα από τα ιστορικά Camp και πρωτότυπο συν-ιδρυτές της Geoff Σμιθ αγόρασε StumbleUpon πίσω μαζί με μια ομάδα επενδυτών.

Αφοσίωση στρατόπεδο του στο StumbleUpon-μέσω παχιά και λεπτή σε μια βιομηχανία μοναδική Φαίνεται Όταν η ετικέτα "τμηματικός επιχειρηματίας» είναι συχνά φοριέται ως ένδειξη τιμής.

Τεχνολογία έρχεται πρώτη - Περισσότερα από τα δύο τρίτα των 80 υπαλλήλους προσώπου StumbleUpon είναι τεχνικό, είπε στρατόπεδο, ο οποίος είναι ο ίδιος εκπαιδεύτηκε ως μηχανικός λογισμικού. «Υπάρχει τόσο πολύ την τεχνολογία κάτω από το καπό. Ξοδέψαμε πολύ χρόνο κάνοντας το σύστημα, και μέχρι τώρα είναι αρκετά περίπλοκη και προηγμένη. "

"Η ιδέα παροχής συστάσεις, χωρίς να ξέρει ακριβώς τι θέλετε μπορεί να είναι χρήσιμη σε πολλά μέρη», είπα. "Έχουμε έχτισαν αυτό το backend, και τώρα μπορούμε να εστιάσουμε σε ένα ή δύο πλατφόρμες σε μια στιγμή. Αλλά ο μόνος περιορισμός [για την ανάπτυξη] είναι ο αριθμός των μηχανικών που έχουμε. "

Χρησιμοποιήστε το συνεργατικό φιλτράρισμα StumbleUpon είναι μια αυτοματοποιημένη διαδικασία που συνδυάζουν τη μάθηση με την μηχανή του ανθρώπου απόψεις ανήκουν στο προσωπικό του προτίμηση, να δημιουργήσουν εικονικές κοινότητες ομοϊδεάτες surfers Ιστού. Αξιολόγηση ιστοσελίδων να ενημερώσετε το προσωπικό προφίλ (ένα blog-ρεκόρ στυλ της ονομαστικής χώρων) και παράγουν peer δίκτυα των χρηστών του Διαδικτύου συνδέονται με κοινό συμφέρον.

Χρήστες ποσοστό επί του τόπου, προσδίδοντάς της ένα μπράβο, αντίχειρες κάτω στην επιλογή εργαλείων StumbleUpon, και επιπλέον μπορεί να αφήσει σχόλιο στη σελίδα ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ αναθεώρηση της τοποθεσίας, η οποία επίσης εμφανίζεται στο blog του χρήστη.

Δίνοντας ένα μπράβο τοποθεσία με τα αποτελέσματα στην ιστοσελίδα υπαγωγής στο χρήστη "αγαπημένα". Επιπλέον, οι χρήστες σκοντάφτουν έχουν τη δυνατότητα να τα προσωπικά τους ενδιαφέροντα, όπως "Ιστορία" ή "Παιχνίδια".

Τον Απρίλιο του 2007, η υπηρεσία StumbleThru StumbleUpon ξεκίνησε, επιτρέποντας στους χρήστες της γραμμής εργαλείων για να σκοντάψει εντός των τόπων όπως το YouTube, το κρεμμύδι, δημόσιας ραδιοτηλεόρασης και η Wikipedia.

Από τον Ιούνιο του 13, 2010, χρησιμοποιώντας StumbleThru τοποθεσίες περιλαμβάνουν BBC.com, το Blogger, Break.com, CNN.com, CollegeHumor, Flickr.com, FunnyorDie.com, Howstuffworks.com, HuffingtonPost.com, Metacafe.com, Pbs.org , PhysOrg, το Rolling Stone, Scientific American, The Onion, η Wikipedia, Wired.com, Wordpress, και

Γνώση της χρήσης χρήστη StumbleUpon για την εφαρμογή στοχευμένης διαφήμισης προτιμήσεις.

Για παράδειγμα, όσοι υπέγραψαν για τη φωτογραφία Περιστασιακά θα δείτε μια διαφήμιση που σχετίζονται με τη φωτογραφία. Τέτοιο περιεχόμενο έχουν ελεγχθεί από τους ανθρώπους για την "ποιότητα και τη συνάφεια" πριν από την παράδοση ΣΜΝ.

Τον Αύγουστο του 2011, Παραπάτημα έφθασε τα 25 δις, το σημείο στο οποίο σκοντάφτει προσθέτοντας 1 δισεκατομμυρίου ευρώ για κάθε μήνα. τον Οκτώβριο του 2011, που ανακοινώνεται StumbleUpon είχε περάσει από 20 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες της υπηρεσίας.

Πηγές:


No comments:

Post a Comment