Sunday, June 3, 2012

Як яны выявілі Тытанік


Як яны выявілі Тытанік

У 1983 годзе У. С. ВМС Упраўленне ваенна-марскіх даследаванняў (ОНР), а затым і Упраўленне ваенна-марской тэхнікі (АНТ), Узнагароджаны $ 2,8 млн. DSL для стварэння рэвалюцыйнай сістэмы транспартнага сродку выведкі называецца Арго / Джэйсан. Першы этап развіцця, што намаганні будаўніцтва сістэмы Арго пошук, буксіруемых аўтамабіль абсталяваны нізкім узроўнем асветленасці тэлекамер і здольны працаваць на глыбіні да 20,000 футаў. Арго быў паспяхова апрабаваны ў летам 1985 гады на Тытаніку сайце, у адкрыцці раскошнага лайнера ВЫНІКУ гэта.

Тэставанне прататыпа Джэйсан транспартнага сродку, з дыстанцыйным кіраваннем нашмат больш ці прывязаныя аўтамабіля імя Джэйсан малодшы, і развіццё валаконна-аптычнай сістэмы апрацоўкі для выкарыстання ў глыбокае мора было галоўнай задачай у 1986 годзе. Валаконна-аптычныя кабелі, хоць распаўсюджаны сёння, былі не выкарыстоўваецца ў марскіх глыбінях і патрабуюць значных дасягненняў тэхнікі. Традыцыйныя кааксіяльныя кабелі непрыемная з абмежаванай прапускной здольнасцю, валаконна-аптычныя кабелі дазваляюць перадачы велізарнай колькасці кветак малюнка, іншыя дадзеныя і ўлады. Ніхто не паспяхова эксплуатуюцца ROV HAD ў вельмі глыбокай вадзе, як правіла, выкарыстоўваецца для валаконна-аптычнай сістэмы дротам, як гэта ў глыбокім мора.

Арыгінальныя пасля пенсіі Джэйсан быў на дзесяць гадоў паспяховай працы ў 2002 годзе і замяніць бягучыя Джэйсан, здольныя дасягаць глыбіні да 6,500 метраў (21,320 футаў). Гэта транспартны сродак, У цяперашні час на моры ў заходняй частцы Ціхага акіяна, уваходзіць у склад У. С. Нацыянальны фонд Глыбокая кіруецца WHOI апускання для навуковага супольнасці акіян Амерыкі.

Удасканаленні ўключаюць электроніку аўтамабіля некалькі мадэрнізацый і даданне мэтавай сістэмы акустычныя, які дазваляе трансляваць AMPS гукі, звязаныя з аперацыйнай падводнай лодкі, паляпшэнне рэалістычнасці мэтавай падрыхтоўкі, што прад'яўляюцца да ASW адзінак. Акустычнай мішэні запыт, Джонстан кажа: "Таму што ASW экіпажы, каб знайсці і выкарыстоўваць гидроакустические буі для адсочвання пазіцыі падводнай лодкі. Усталяваўшы гэтыя абнаўлення, яны будуць мець не толькі навучання з выкарыстаннем візуальнага выяўлення і паверхневых радары, а таксама з выкарыстаннем гидроакустических Буева і іншых акустычных сістэм. Так сабака AMPS прадставіць больш рэалістычныя мэты на павышэнне блізка да паверхні перыскоп ІППШ на працягу некалькіх хвілін, даючы экіпаж супрацьлодкавай магчымасць зірнуць на аўтамабіль з радарам, а затым апусканне, даючы ім акустычнай пункту гледжання. "Дадаў, што Джонстан Некалькі ітэрацый Такога роду практыкаванні могуць быць выкананы, імітуючы падводнай дзейнасці ў прыбярэжнай зоне.

Да лістапада 2001 года, прыёма-здатачнага выпрабаванняў было дасягнута, і транспартны сродак было атрымана PMRF. Члены навучаны персанал падзел ITT Затым падрадчык кампаніі, якое выкарыстоўваецца аб'ектам, хто эксплуатуе і абслугоўвае пасля AMPS. Пасля прыняцця, PMRF задаюць якія маюць абнаўлення працы на транспартным сродку. "Першае, што мы зрабілі, каб палепшыць дызайн электронікі, спрашчаючы падключэнне і размяшчэнне абсталявання", Джонстан. "Мы зрабілі гэта для паляпшэння працаздольнасці, робячы тэхнічным абслугоўванні значна прасцей. Па тэхнічным абслугоўванні могуць лёгка знайсці больш ўхіленне непаладак кантрольна-прапускных пунктах, прасачыць праводкі, і замена няспраўных кампанентаў і датчыкаў. Кампаненты былі таксама перабудаваныя і экраніровать для мінімізацыі электрамагнітных перашкод і фондаваму. Мы ж пабудавалі дадатковы набор электронікі, таму ў выпадку ўзнікнення праблем на борце, уся электроніка верасня можа быць заменены запасным камплектам, AMPS Мінімізацыя прастояў. Хоць AMPS ўсё яшчэ онлайн, тэхнікаў рамонту электронных праблема сабак у аўтаномным рэжыме. "Новай электронікай былі пабудаваныя па кантракце з EG & G і праверана на адпаведнасць на Захадзе Bethesda Аператыўная кодэкса ў касмічнай лабараторыі электронікі 5300.

Крыніцы:

No comments:

Post a Comment