Wednesday, February 1, 2012

توانائی کی بچت کرنے اور ہوا سے چلنے rotor بحری جہازوں


توانائی کی بچت کرنے اور ہوا سے چلنے rotor بحری جہازوں

مارچ 1925 میں ، اتارنا میکانکس ایک بدعت کہا جاتا نمایاں "rotor جہاز ، جرمن انجنیئر ینٹون Flettner کی طرف سے آویشکار کیا. برتن کے طور پر تعریف کی "' جہاز رانی 'بحری جہاز میں پہلی نئی ترقی کے بعد جلد سے جلد navigators دریافت کیا وہ ہوا کی طاقت کو استعمال کر سکتے ہیں." ​​تھا Buckau ، rotor بحری جہازوں کی پہلی ، سٹیل کی دو کھوکھلی ٹاور ، قطر اور فیٹ 65 میں 10 فٹ نمایاں قد ، 9 ہماچل پردیش موٹرز کی طرف سے طاقت pivots پر. شروع. ٹاور میگنس اثر ہوا مارتے ایک گھومنے سلنڈر تقریبا ہوا کی سمت کے لئے صحیح زاویہ پر ایک طاقت حاصل داراوں کا استعمال. موٹروں سے ایک ابتدائی جمپ سٹارٹ کی کے بعد ، سلنڈر کی تحریک کو آگے بڑھانے کے لئے جہاز وجہ سے ، PM. اس ڈیزائنرز نے outran دوسرے برتن سیلنگ کے ساتھ ساتھ بحری جہاز مال کی ڑلائ کرافٹ نے دعوی کیا ہے. بنیادی خیال میگنس اثر کو استعمال کرنے کے لئے کیا گیا تھا.

اس کے مقدموں کی تکمیل کے بعد اپنے پہلے سفر پر Buckau 1925 فروری میں شمالی سمندر کے اس پار اسکاٹ لینڈ کے لئے Danzig سے مقرر کرتے ہیں ،. rotors بھی stormiest موسم کا سامنا کرنے میں کامیاب رہے ، اور rotor جہاز ہوا میں tack ، 20-30 ڈگری یعنی پال جبکہ اس کی اصل پال رگ tack ہوا خارج کرنے کے لئے 45 ڈگری سے زیادہ قریب نہیں کر سکا سے برتن ، کر سکتے ہیں rotor جہاز کی پیدائش اور انتقال کے انجن کے بعد 80 سال سے زیادہ وقت انجینئرز پر سب سے زیادہ عملی ثابت کر دیا استعمال کے جدید طریقوں کی ہواؤں کی تلاش میں کارگو بحری جہازوں کو ڑکیلنا کر رہے ہیں.

زیادہ تر rotor بحری جہازوں کو ایک بجلی کے انجن ہے جس نااخت کی طرف سے کو روکنے یا ابتدائی rotor شروع کی اجازت دیتا ہے کے ساتھ ایک نظام ہے. یہ نااخت سپن کے rotor RPM اور سمت پر قابو کرنے کی اجازت دیتا ہے. تاہم ، Buckau جو Baden Baden کے طور پر نام تبدیل کر دیا گیا تھا 1930 سال میں کیریبین طوفان میں تباہ ہو گیا. بعد میں ، وہ بہت اعلی درجے کی Rotor شپ ہے جو آج بھی استعمال کیا جاتا ہے بنایا ہے.

E - جہاز 'Enercon' ، جرمنی سے ہوا کی توانائی کے شعبے میں دنیا کی معروف کمپنیوں میں سے ایک سے 1. 1 E - جہاز پون توانائی کا استعمال کرتا ہے ایندھن کے اخراجات میں کمی اور کے اخراج میں کمی کرنے میں مدد ملتی ہے. Beluga Skysail جو کہ ایک بہت بڑا parasail استعمال کرتا ہے برعکس ، 1 E - جہاز چار وشال 25 اعلی میٹر ، قطر میں 4 میٹر استعمال کرتا ہے ، گھومنے ، عمودی دھاتی کے جہاز رانی 'سمندر rotors سامنے دو اور دو پچھاڑی پوزیشن میں ہوا کی توانائی کو استعمال کرنے کے لئے. 1 E - جہاز نیچے 30 فیصد کی طرف سے ایندھن کے اخراجات کم ڈیزائن کیا گیا ہے ہے.

1 E - جہاز کی تکنیکی معلومات :
لمبائی : 130 میٹر
چوڑائی : 22.5 میٹر
Draught : 6-9 میٹر
ٹنبار : 10،500 tdw / tdw 9،700
سپیڈ : 17.5 ناٹ
انجن کی طاقت : 2 X 3،500 کوا

پتوار vibratea جب ٹاور کئی سو RPM پر گھما ہے ، اور ایک گلے لگا میں bolting کمپن روک گا. اب تک تیل کی قیمتوں کے ساتھ ، میگنس اثر جہاز واپس آ گیا ہے. تمام اقسام کے جہاز کے لیے اس ڈیزائن کیا گیا ہے کام کیا ، اور instrumented ٹیسٹ آلہ تاثیر نے ثابت کر دیا ہے. rotor کی مدد سے windship کے دن ہاتھ پر آخری ہو سکتا ہے.

پھر Bergeson ، ایم ائی ٹی ، جو کی شپ بلڈنگ انڈسٹری میں ان کی زندگی کی تھی سے ایک ڈگری کے ساتھ بحریہ کے معمار ، جنرل ڈائنامکس کے لیے جوہری پنڈوببیوں کی پیداوار کی نگرانی اور دو بڑے گودیوں کے جنرل منیجر کے طور پر کام درج کریں آئی. 1979 میں انہوں نے پون خیال کو فروغ دینے کے لئے جہاز تشکیل دیا ہے ، اور اس کی پہلی بڑے منصوبے کے طور پر ، امریکی سمندر سے متعلق انتظامیہ کے لئے پال کی طاقت کا مطالعہ شروع کی.

Bergeson دیکھا ہے کہ حقیقت یہ ہے کہ Flettner rotor جہاز کام کیا اور کم از کم ایک دوسرے rotor جہاز تجارتی سروس میں چلا گیا کے باوجود ، خیال آہستہ آہستہ مر گیا ہے. "شپنگ کی صنعت کو توانائی کی بچت کے بارے میں پرواہ نہیں ہے" ، Bergeson نے کہا کہ. "تیل کی فی بیرل ایک پیسہ بھی تھا اور کوئلے کی جگہ. اور اس وقت کے بارے میں Flettner ڈیزائن طیاروں میں تبدیل کر دیا.

Bergeson 1981 ء میں ٹیسٹ کے لئے ان کے اصول کو ڈال دیا. انہوں نے 3100 ٹن مر وزن جہاز مینی سجانا ، نیو اورلینز کے Caribean میں ایک freighter آپریٹنگ کے لئے 3000 مربع فٹ پال ڈیزائن کیا گیا ہے. اس کے حساب سے ظاہر ہوا ہے کہ ایندھن کی بچت تقریبا 20 فیصد اوسط گا. آپریشن کے 18 ماہ کے بعد ، جہاز کے مالک نے اصل کے نتائج شائع کئے. بچت کو ایک تسلی بخش 24 فیصد دیا گیا تھا.

ذرائع :
flettnerpat

No comments:

Post a Comment