Sunday, February 26, 2012

Hoe Hulle het bevind Titanic


Hoe Hulle het bevind Titanic

In 1983, die JOU S. Navy se Kantoor van Naval Navorsing (ONR), en later die Kantoor van Naval Tegnologie (ONT), kry 'n $ 2.800.000 DSL n Revolusionêre verkenning voertuig stelsel genoem Argo / Jason te bou. Die eerste fase van ontwikkeling dit was die moeite bou van die Argo soek stelsel, 'n gesleep voertuig toegerus is met' n lae-lig vlak van die TV-kameras en in staat om werk te dieptes van 20,000 voete. Argo was suksesvol getoets in die somer van 1985 op die Titanic site, in die luukse passasierskip GEVOLG se ontdekking.

Toetsing van die prototipe Jason voertuig, 'n afstand bedryf veel kleiner of vasgemaak voertuig met die naam Jason Jr, en Ontwikkeling van' n optiese vesel hantering stelsel vir gebruik in die diep see was 'n groot uitdaging in 1986. Optiese vesel kabels, alhoewel algemeen vandag, was nie in gebruik in die diep see en vereis aansienlike tegniese vooruitgang. Tradisionele koaksiale kabel unlikable met beperkte bandwydte, optiese vesel kabels toelaat dat die oordrag van groot hoeveelhede van kleur beelde, ander data en krag. Niemand suksesvol bedryf an ROV het in baie diep water, wat normaalweg gebruik word vir optiese vesel kabel stelsel, soos dit in die diep see.

Die oorspronklike na-afgetrede Jason was tien jaar van suksesvolle operasie in 2002 en vervang met die huidige Jason, in staat is om te bereik dieptes 6,500 meter (21,320 voete). Dit voertuig, wat tans op see in die westelike Stille Oseaan, is deel van die JOU S. Nasionale Deep-aanleg bedryf deur WHOI wegzinken vir die Amerikaanse oseaan navorsing gemeenskap.

Die verbeterings aan die voertuig sluit elektroniese Verskeie opgraderings en die toevoeging van 'n teiken akoestiese stelsel, wat dit moontlik maak AMPS klanke wat verband hou met' n bedryfstelsel duikboot uit te saai, die verbetering van die realisme van die opleiding teiken Aangebied te ASW eenhede. Die akoestiese teiken is versoek, Johnston sê: "Omdat die ASW spanne op te spoor en te gebruik sonobuoys duikboot se posisie te hou. Deur die installering Hierdie opgraderings, sal hulle nie net die opleiding deur middel van visuele opsporing en die oppervlak radars, maar ook met behulp van die sonobuoys en ander akoestiese stelsels. So het die hond AMPS bied 'n meer realistiese teiken deur die verhoging van naby die perikoop STI oppervlak vir' n paar minute, gee die ASW bemanning die geleentheid om te soek na die voertuig met die radar, en dan ondergaan, en gee hulle die akoestiese perspektief. "Johnston het bygevoeg dat Verskeie iterasies van daardie soort oefening kan bereik word, simulering duikboot aktiwiteit in die kus gebied.

Teen November 2001 het die aanvaarding toets is volbring, en die voertuig is ontvang deur die PMRF. Lede opgeleide personeel afdeling van ITT Dan, 'n kontrakteur maatskappy wat gebruik word deur die Fasiliteit, wie Werk en hou daarna AMPS. Na die aanvaarding, PMRF Asked die opgradering werk wat gedoen is op die voertuig te hê. "Die eerste ding wat ons gedoen het, was die ontwerp van die elektronika te verbeter deur vaartbelyning van die bedrading en die plasing van toerusting," Johnston. "Ons het dit die diensbaarheid te verbeter, maak die instandhouding van die eenheid baie makliker. Die onderhoud tegnici kan maklik meer probleme oplos kontrolepunte, spoor bedrading, en vervang gebrekkige komponente en ore. Komponente is ook herrangskik en beskerm elektromagnetiese interferensie en voorraad te verminder. Ons het ook gebou 'n ekstra stel van elektronika, so in die geval van' n probleem aan boord, die hele elektroniese September vervang kan word met die ekstra stel, AMPS Vermindering van stilstand. Terwyl AMPS is nog steeds aanlyn, die tegnici die herstel van die elektroniese hond probleem op die regte pad "Die nuwe elektroniese is gebou onder 'n kontrak met IG & G en getoets vir voldoening aan Wes-Bethesda Operational Code in 5300 se elektroniese lab ruimte..

Bronne:

No comments:

Post a Comment