Americké domácnosti utrácet více, než účty technologickými službami, uvádí studie
Většina amerických domácností utrácet více za měsíc na technologii než na účty, podle nové zprávě zveřejněné vzdálené technické podpory firmy iYogi.
iYogi zjišťovány zákazníkům určit, zda 1.100 měsíční výdaje spotřebitelů souladu s americkým ministerstvem energetiky odhadu, že Američané tráví 6 až 12 procent svých ročních příjmů na veřejné služby.
Překvapivě, zkoumal 63 procent domácností Výdaje Hlášení o 35 procent více iYogi měsíčně na technologie související s účty než na veřejné služby, účetnictví účty s mobilním telefonem technologií na nejvyšší Výdaje na kolem $ 94 za měsíc
Průměrná dvoučlenné rodiny vlastní asi 7 IP zařízení nebo zařízení připojit k Internetu, které včetně notebooky, tablety a chytré telefony. Mezi rodin se třemi nebo více členů, počet IP zařízení na domácnost vyskočí na 10 nebo 11.
Gary Kim, Přispívat redaktor TMCnet, poukázal na skutečnost, že studie závěr, že o mobilních telefonech neodpovídá za skutečnost, že mobilní telefony jsou prodávány jednotlivcům k tomu, že pevné internetové služby a kabel jsou prodávány místech.
"Tam jsou, jinými slovy, asi čtyřikrát tolik potenciálních zákazníků jako obytné širokopásmového mobilního přístupu, kabelovou televizí nebo pevné hlasové účty," napsal Kim.
Také poukazuje na to, Kim, že topení a chlazení v celé zemi Náklady Vary. To znamená, že rodiny ve více mírných velkých plochách mohou strávit stejné procento z příjmu na účty za drobné technologie Rodiny žijí v oblastech vytápění a chlazení, KDE náklady jsou ještě vyšší.
Zdroje:
No comments:
Post a Comment