Thursday, September 20, 2012




Nezamýšlené zrychlení a automobilky

Nedávné stížnosti nechtěného zrychlení bylo špatnou zprávou pro Ford a General Motors, ale to mohlo být mnohem větší újmu pro Audi.

Dne 5. února 2007 byly Bulent a Anne Ezal šel na oběd na Pelican Point Restaurace v Pismo Beach, Kalifornie. Restaurace leží na okraji útesu, poskytuje dramatické výhled na Tichý oceán níže. Parkoviště bylo z kopce do restaurace, tak Ezal jel na brzdy jeho 2005 Camry, když se blížil parkovací místo. On byl úplně zastaví, když se náhle zrychlil Camry, skákání malý obrubník, shazovat přes plot a přes útesu. Vozidla spadl 70 metrů do skály dole, a obrátil se jednou přijde k odpočinku v příboji. Anne zemřela Ezal jejích zranění při havárii. Bulent Ezal později se zotavila.

O sedm měsíců později, Jean Bookout a její kamarádka Barbara Schwarz byl odchod Interstate Highway 69 v Oklahomě - také v roce 2005 Camry. Když se řítil dolů rampy, Bookout, řidič, si uvědomil, že nemůže zastavit její auto. Vytáhla parkovací brzdu, takže 100-noha smyku ochrannou známku z pravé zadní pneumatiky a 50-noha smyku značka z levé strany. Camry, nicméně, pokračoval urychlit po rampě, přes silnici na dně, a nakonec se zastavil s nosem na nábřeží. Schwarz zemřel její zranění, Bookout strávil dva měsíce dostal z hlavy a poranění zad.

Další zpráva uvádí, že z řízení vozidla cestovali osm kilometrů na více než 100 mil za hodinu předtím, než udeří dvě vozidla a stává vypnuty. Osoba v jednom z postižených vozidel byl zabit ve srážce.

Další dotaz SUA uzavřena kňučet a bez uspokojivého vysvětlení pro fenomén, který trápily různé značky a modely téměř 30 let. Od roku 1999 agentura obdržela sedm defektní petice vyšetřovat náhlé nechtěné akceleraci a zahájila vyšetřování osm SUA GM, Fordy, vozíky Toyota a Volkswagen modely. V posledním desetiletí, výrobci zahájen 31. připomíná. Více typicky výrobci odepřít mechanický problém a na vině je problém na chyby řidiče. Pokud se stížnost čísla jsou vysoká, že na vině média vyvolané šílenství. NHTSA, z větší části, ukázalo na své ruce, otevírání - a pak závěrečný - několik vyšetřování bez nálezu vadu. Toto vedlo některé k závěru, že SUA je výhradně provincie pedálu nesprávného a přilepená podlahové rohože.

Náhlé neúmyslné zrychlení je složitý problém. Existuje více příčin, kdy vozidlo střílí dopředu nebo dozadu ve zjevném rozporu s řidiče příkazů: konstrukční závady, které vyvolávají chyby řidiče - jako špatné pedálu umístění, nedostatek posunu úplet, podlahové rohože rušením, mechanické nebo elektromechanické závady a elektronické závady . Ten, který je velmi obtížné určit - je nicméně pravděpodobnější možnost, jak systémy vozidla spoléhat se více těžce na sofistikované počítačem řízené elektronikou. A přesto, automobilů a NHTSA se chovají, jako by je dokonale racionální předpokládat, že elektronika sídlí v nepřátelském prostředí automobilového průmyslu - včetně poruch detekčního systému - bude vždy fungovat jak má, a že poruchy bude snadno reprodukovat v laboratoři.

Studie začala v roce 1986, ve kterém NHTSA zkoumal deset vozidel trpících "nadprůměrnou" počet zpráv o nehodách a závěr, že tyto incidenty musí být důsledkem chyby řidiče. V laboratorních testech byly umístěny tak, aby tlumivky dokořán před brzdění ve snaze replikovat okolnosti událostí v rámci studia.

Neúmyslné zrychlení v důsledku nesprávného použití pedálu je chyba ovladače přičemž ovladače lisy na plyn, když je určena brzdění. Nohy kratší některých řidičů nemusí být dostatečně dlouhé, aby dotýkat podlahy a pedálů, což je více pravděpodobné, že stisknete špatný pedál kvůli nedostatku řádného územního nebo hmatové odkaz.

Audi tvrdí, před nálezů mimo vyšetřovatelů, že problémy byly způsobeny chybou řidiče, zejména pedál nesprávného.

S řadou vzpomínají kampaní, Audi několik úprav, z nichž první upravena vzdálenost mezi brzdou a Plynový pedál s automatickým přenos modelů. Pozdější opravy, z 250.000 automobilů se datuje do roku 1978, přidal zařízení vyžadující řidič stisknout brzdový pedál, než posun z parku. Jako vedlejší produkt náhlého zrychlení neúmyslné, vozidla nyní zahrnuje vzory řadicí a brzdové blokovací mechanismy, aby se zabránilo náhodnému řazení.

Audi americké tržby, které dosáhly 74,061 v roce 1985, klesl na 12,283 v roce 1991 a zůstal úrovně na tři roky. S dalším prodeji hodnoty klesá dramaticky. Audi následně nabídla zvýšenou ochranu záruční a přejmenoval zasažené modely - s 5000 stává the100 a 200 v roce 1989. Společnost dosáhla pouze na stejnou úroveň prodejů v USA opět modelový rok 2000.

Nebezpečný problém zrychlujících vozidel bez řidiče vstup dal Toyota v titulcích - a přinesl obří automobilky vedoucích kongresových slyšení. Ale neúmyslné zrychlení byl problém v celém automobilovém průmyslu, podle na NPR analýzy stížností spotřebitelů na federálních regulátorů.

Lexus a Toyota modely byly bodal nedávno tvrzení, že vadné rohože se jamovali škrtící pedály a způsobují široce otevřené akceleraci. Toyota souhlasila s vůbec největší stahování 4,3 milionu vozidel, které by stály 250000000 dolar nebo více) změnit plynové pedály a odstranit nezabezpečené nebo nekompatibilní řidiče podlahové rohože. Ne, protože byla zdecimována Audi obvinění z neúmyslného zrychlení v pozdní 1980 je tématem uprchlých vozů obdržel tolik pozornosti médií.

Rozruch začala, když mimo službu California Highway strážník narazil na náhradní Lexus ES350 při vysokých rychlostech, zabíjet sebe, jeho manželka a jejich dcera, a jeho bratr-in-law. Bylo oznámeno, že někdo, ať úředník nebo jeho bratr-in-law, tzv. 9-1-1 okamžiky před srážkou s tím, že "urychlovač je ve slepé uličce. . . není brzda. "

Novinky NPR vyšetřování zjistíme, že ostatní automobilky měly vysokou mírou stížností v některých modelových roků, včetně Volkswagen, Volvo a Honda - v některých případech řeší zjevné problémy pomocí vyvíjí technologie a vzpomíná.

Analýza pokrývá asi 15.000 stížností za posledních deset let, zahrnující automobily zpět do modelového roku 1990. Stížnosti byly podány u národní bezpečnost silniční dopravy správy, NHTSA, který upravuje auto bezpečnost.

Jako Toyota má problémy se rozvinula velmi veřejně, uprostřed tragických příběhů uprchlých automobilů, NHTSA také přišel pro kritiku.

V Kongresu, Přepravní tajemník Ray LaHood nedávno obhajoval agentury reakci na bezpečnostní problémy a řekl, že je spojitá a agresivní. Zástupci NHTSA - které je součástí ministerstva dopravy - odmítl se objevit na konec konců k diskusi NPR analýzu stížností dat.

Zdroje:


No comments:

Post a Comment