Envía Systems on teatanud, et on võimeline tootma liitium-ioon patareid maailma rekord energia tihedus 400 Watt tundi kilogrammi kohta. Li-ion on standard tüüpi patareisid, et minna kõike telefonid elektriautod.
Envía ütleb oma uue mangaani-põhise katood disain võimaldab liitium rakkude hoidmiseks ligi 3 korda rohkem energiat ühe laadimisega kui tänapäeva kaubandus-liitium-ioon akud. Envía oma liitium-ioon akud kasutada ränikarbiid (Si-C) nanocomposite anoodi, High Capacity Mangaan Rich (HCMR) nanocoated katood
Vastavalt Envía, parim müügil olev Li-ion aku on energia tihedus on umbes 245 Wh / kg, nii et see uus tehnoloogia kahekordistab seda. See on hea. Pealegi, enamik Li-ioon akud töötavad umbes 100-150 Wh / kg. Patareid Nissan Leaf, näiteks on energia tihedus on umbes 120 Wh / kg (24 KWh/200kg). Kolmekordistada, et tihedus oleks põhimõtteliselt triple vahemikus Leaf, võttes selle üle 100 miili umbes 300 miili, ulatus ligi tüüpiline bensiinimootoriga võimsusega auto.
Envía on ühisinvesteeringute vahel US Department of Energy ja General Motors on võimaldanud läbimurret liitium-ioon rakkude tehnoloogiaid, mis võiksid vähendada hind elektrisõidukite akude pooleks.
Envía on Relvastatud $ 7 miljonit General Motorsi ühisettevõte investeeringute käsi, GM Ventures ja $ 4 miljoni Energy Department täiustatud alaste teadusuuringute programm, ARPA-E koos veel $ 10 miljonit teised huvitatud ettevõtetele samal 2011 investeeringud ringi.
California-põhine Envía Systems teatas, et ta oli loonud aku rakke energia tihedus palju suurem kui teiste tehnoloogiate turul. Mitte ainult seda, kuid veel parem, Envía väidab oma uue aku tehnoloogiat on rohkem kui 50 protsenti odavam kui praeguse põlvkonna elektriauto akud, maksab umbes 125 $ ühe kilovatt-tund.
"Tööstuses, kus energia tihedus kipub kasvab viis protsenti aastas, on meie saavutus enam kui kahekordistada state-of-art energia tihedus ja vähendab kulusid poole võrra on hiiglaslik samm aru Envía missioon massituru taskukohasus 300-miil elerctric sõiduk, "ütles Envía Systems esimees ja tegevdirektor Atul Kapadia.
See on läbimurre, mis ei läinud un märganud, isegi kui aku tehnoloogiat saaks veel mõne aasta rakendamine tootmise elektriauto.
Kuid kasutamise liitium patareid EV ja PHEV laevastike suur hulk on tekitanud muret liitium pakkumist ja kättesaadavust tulevikus liitium suurtes kogustes. Võrdluseks isegi tuntud maailma reservide nõudlus EVs on väga väike. Kui äärmusliku näiteks 2040, kõik maailma 2000000000 autod on FEVs, kokku liitium kasutada oleks ~ 3 x 2000000000 kg ehk 6 miljonit tonni, mis vastab vähem kui 25% maailma teadaolevatest reserve. Seega ei tundu olevat igal juhul pikaajaliseks tarnehäireid.
Allikad:
No comments:
Post a Comment