Avrupa güvenlik düzenleyiciler ilk Qantas ait jet Endonezya üzerinde ciddi bir motor arızası yaşadı 2010 yılında bir A380 motor patlama sonrasında ortaya çıkan bir kusur kontrolleri emretti. Bir kanadın Metal çerçevenin parçası - Airbus Müteakip denetimler bir kaburga-ayak kılcal çatlak tespit edildi.
A380 superjumbos çatlaklar uçağın İngiliz yapımı kanat bulundu sonrası güvenlik kontrollerini geçmesi vardır. Avrupa hava güvenliği otoritesi Airbus uçaklarının kanatları içinde bulunan metal parantez içinde yeni çatlaklar bulundu sonra dünyanın A380 superjumbo jetleri yaklaşık üçte incelemek için Cuma havayolları söyledi.
1.800 'den fazla uçuş gerçekleştirdi Birkaç uçakları, dört gün içinde muayene gerekir, dedi. Airbus çatlaklar güvenliği için acil bir tehdit olmadığını söyledi. Çatlaklar tespit edilirse bu onarımlar yürütecektir.
Easa Cuma günü yaptığı açıklamada: "Bu durum, tespit ve düzeltilmezse, potansiyel uçağın yapısal bütünlüğünü etkileyebilir." Bu soruşturma devam ettiği "daha fazla zorunlu eylemler olarak kabul edilebilir" diye ekledi. Bu, 1300'den fazla uçuş döngüleri uçtum A380 için denetimler emrettiği - burada bir döngü gibi, giden ve dönüş uçuş sayısı - sonraki altı hafta boyunca. "Bu ... çatlaklar hizmet bir süre sonra diğer uçaklarda gelişebilir tespit edilmiştir."
10 Singapore Airlines, Emirates ait yedi, Air France ve iki adet Airbus test düzlemleri ait tek sahibi: Flightglobal web sitesine göre, sipariş 20 adet A380 etkiler. Reuters'in haberine göre, Avrupa Havacılık Güvenliği Ajansı, Avrupa uçak üreticisi sonra da uçuşa elverişlilik direktifi verdi "sadece iki hafta arayla kendi A380 çatlak iki set açıkladı."
Onun cilde kanadın kaburga bağlamak metal parantez - uçağın sözde "kanat kaburga ayak" ile "ayrıntılı bir görsel inceleme" çağrısında uçuşa elverişlilik direktifi.
Kanat genişliği boyunca çalışan uzun, oval çerçeveler - - kanat malzeme sorunu A380 kaburga eklemek destekleri ile ilgilidir. Orada A380 kanat başına bu parantez 2.000 'den fazla olan fakat çatlakların bunlardan sadece birkaç on keşfedildi anlaşılmaktadır. Kusur parantez kaburga bağlandığında ortaya cıvata delikleri üzerine uyguladığı basınca neden olur. Airbus zaten çatlak Airbus üretim hatları kapalı rulo ile ilk arasındaydı düzlemler üzerinde meydana gelen, onun A380 için üretim sürecinin düzeltilmiş oldu.
Ajansı uçağı zaten hızına ne kadar uçan zamanına bağlı olarak, kontrolleri yapmak, Ocak 24, dört gün ile altı hafta arasında havayolları verir.
Ama uçak topraklı ve Howard Wheeldon, BGC Partners Kıdemli Stratejisti onlar güvensiz olsaydı Airbus veya işletim havayolları uçakları olmaz diyor değildir. Dedi ki: "Ben üretici ve onlar bu hafta kullanmış olduğunuz kelimeler gelen uçak taahhüdü, bu uçakların çok güvenli olduğunu ve uçmaya devam etmesi gerektiğini destekleyici olduğunu düşünüyorum çünkü hepimiz endişe edilmelidir sanmıyorum. "
Kaynaklar:
BBC News
news.rawsignal
Patrick Henry..
Guardian
ploboo
Independent
Airline News
globalpost
One News Page
dailyme
news.rawsignal
Patrick Henry..
Guardian
ploboo
Independent
Airline News
globalpost
One News Page
dailyme
No comments:
Post a Comment