Saturday, October 1, 2011

Turčijo načrte za novo Side kanala Bosphorus


Turčijo načrte za novo Side kanala Bosphorus

Turčijo načrte za izgradnjo kanala, ki povezuje Črno in Marmarsko morje kot alternativa Bosphorus ožine, ki postaja vse preveč popolno. Plovnih poteh, ki bo zmanjšala s pomočjo evropske strani v Istanbulu, bi bilo 40-50 kilometrov (25-30 km) dolgo, s širino približno 150 metrov (164 jardov) in globine 25 metrov, je dejal. Eden glavnih ciljev je zmanjšanje prometa skozi Bosphorus in zmanjšanje (okoljskih) grožnja. Približno 140 milijonov ton nafte so trenutno prevaža po ozkih poteh.

Bosphorus, ki seka Istanbul, največje mesto Turčije z okoli 13 milijonov ljudi, je na svetu četrta najbolj obremenjenih poteh, in skupaj z Dardanele ožine, povezuje Črnega morja do Sredozemlja. To je težko znajti, ker je Valovi geografije in izdajalski tokov.

Turčija je dolgo opozarja, da povečanje pomorskega prometa, skupaj z naraščajočo velikostjo tankerjev za prevoz nafte, se za nesrečo še bo zgodilo, in je spodbujala naftovodov čez njeno ozemlje. Leta 1979 in leta 1994, tanker zruši v Bosphorus, katerih obale se nizajo prima vile obvodnih, restavracije in zgodovinske znamenitosti, je trdil, 41 in 28 življenj respectively.There je neke vrste megalomaniacal željo, da bi preoblikovanje Istanbul v velik kvadrat turizma križarjenja in glavni finančni center v vseh teh velikih projektov.

Nov kanal bi zagotavljala dnevno prehod do 160 plovil, tudi največje ladje, in bi mostove, da bi avto traffic.Residential in poslovnih prostorov, v kompletu z letališča, da bo tretja v Carigradu, bo zgrajena na banke plovnih poteh. Predhodne študije in pripravo projekta, pričakuje, da bo dve leti, se bo začelo po volitvah.

Objavi načrta prišel kot del obljube predsednika vlade pred parlamentarnimi volitvami 12. junija, v katerih bi njegova stranka zahteva tretji raven izraz v power.Erdogan pravi, da bo to eden največjih projektov tega stoletja in da bo Zasjeniti Panamo in Suez kanalov.

Erdogan, ki je služboval kot župan v Istanbulu med leti 1994 in 1998, ima druge ambiciozne načrte za preoblikovanje mesto. Sredi aprila je napovedal načrte za izgradnjo dveh novih mest na obeh straneh mesta, medtem ko je razpis za gradnjo tretjega mostu čez bo Bosphorus, ki to poletje.

Turško-japonski konzorcij trenutno gradi železniškega predora pod Bosphorus za zmanjšanje prometa, zastoji v največjih mestnih Turčije.

Viri:

No comments:

Post a Comment